تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : 12426
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تأمین‌اجتماعی در جشن دهه کرامت اعلام کرد؛

پیشرفت چشمگیر زنان در عرصه‌های مختلف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است

۰
plusresetminus
مراسم جشن دهه کرامت، همزمان با سالروز میلاد پربرکت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و با حضور بانوان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی در محل ساختمان ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.
پیشرفت چشمگیر زنان در عرصه‌های مختلف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) گفت: در مورد زنان و نقش و جایگاه آنان در جامعه، در دنیا دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد. اما دین اسلام، شأن و جایگاه والایی برای زنان قائل است و به تبع آن در جمهوری اسلامی ایران نیز زنان دارای جایگاه ارزشمندی هستند. حوزه زنان در نظام اسلامی ما پیشرفت چشمگیری داشته و دارد. یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به زنان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف بدرخشند.
دکتر شکیبا محبی تبار با اشاره به اینکه زنان ما هنوز به آنچه شایسته استحقاق آن هستند نرسیده‌اند، افزود:  زنان جامعه ما در کنار نقش‌ مهمی که در پایداری و استحکام خانواده دارند و برای تربیت فرزندان و آسایش و آرامش خانواده از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، در عرصه‌های فنی، تخصصی و مدیریتی نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌اند.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرد: البته متأسفانه شایسته‌سالاری کمتر در مورد زنان رعایت شده است. باید زمینه رشد و تعالی زنان در جامعه بیشتر فراهم شود. اما زنان ما این نکته را مورد توجه قرار دهند که حضور آنها در جامعه نباید به این معنی باشد که رفتار و فکر مردانه داشته باشند بلکه باید تلاش کنند با توجه به استعداد و موهبت خدادادی خود، در کنار اجرای وظایف مادرانه و زنانه خود، در جامعه نیز در مسیر رشد و تعالی حرکت داشته باشند.
وی با بیان اینکه بانوان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به مانند سایر بانوان کشور، تلاش‌های فراوانی در خدمتگزاری به ذی‌نفعان این سازمان دارند، افزود: تأمین‌اجتماعی سازمان پرمخاطبی است و با 45 میلیون نفر از جمعیت کشور مرتبط است و بانوان شاغل در این سازمان، به مانند آقایان همکار، تلاش وافری برای ارتقای خدمت‌رسانی دارند.
براساس این گزارش، در ادامه این نشست بانوان همکار به بیان خواسته‌ها و مسائل خود پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین