کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

حرکت بیمه سلامت به سمت ایجاد نظام مدرن بیمه‌ای است

6 دی 1402 ساعت 10:17

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: فرهنگ سازمانی در تمام بدنه سازمان باید جاری شود تا بتوانیم از یک نظام سنتی خرید خدمت به یک نظام مدرن بیمه‌ای تبدیل شویم و همچنین کنترل‌ها نیز باید به صورت الکترونیک انجام شود.


به گزارش صدای بانک از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، محمد اسماعیل کاملی در همایش کشوری معاونت بیمه و خدمات سلامت که در ستاد سازمان بیمه سلامت ایران برگزار شد، افزود: در دوران گذار از خدمات کاغذی به خدمات الکترونیک قرار داریم. سازمان بیمه سلامت در گذشته قواعد بیمه‌ای را تدوین و به استان‌ها ابلاغ می‌ کرد و در حال حاضر به یک سازمان پیچیده به لحاظ فرآیندی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: بدون شک مباحث امنیتی یکی از بحث‌های اصلی در خدمات الکترونیک است اما نباید منجر به توقف ارائه خدمات الکترونیک شود.
کاملی بیان کرد: در سال‌های اخیر جمعیت تحت پوشش سازمان بیمه سلامت به نوعی افزایش یافته است. برخی خدمات مثل شیرخشک ارتباطی به سازمان بیمه سلامت ندارد و تکلیفی محسوب می‌شود که از طرف دولت به سازمان بیمه سلامت ایران تفویض شده است. باید با این استراتژی پیش برویم که خدمت را به گیرنده واقعی ارائه بدهیم.
وی اظهار کرد: خدمات تحت پوشش سازمان بیمه سلامت از گستردگی خاصی برخوردار شده است. از جمله خدمات روان درمانی، توانبخشی، رادیوتراپی، کاشت حلزون، خدمات ناباروری از جمله این موارد هستند.


کد مطلب: 24494

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/24494/حرکت-بیمه-سلامت-سمت-ایجاد-نظام-مدرن-بیمه-ای

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com