تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : 25454

توجه سرمایه‌گذاران به صعود اخیر قیمت بیت کوین

۰
plusresetminus
تثبیت قیمت بیت کوین در بالای سطح 50 هزار دلار همچنان ادامه دارد.
توجه سرمایه‌گذاران به صعود اخیر قیمت بیت کوین
به گزارش صدای بانک از تجارت‌نیوز، سرمایه‌گذاری شرکت مایکرواستراتژی در بیت کوین اکنون از مرز ۱۰ میلیارد دلار گذشته. این شرکت در حالی که ارزش بیت کوین از 50 هزار دلار فراتر رفته است، بیش از 190 هزار دارایی بیت کوینی دارد. این دستاورد بزرگ، اعتماد شرکت به چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین و کاربرد آن را به عنوان یک حفاظ در برابر تورم، نشان می‌دهد.
پورتفوی بیت کوین مایکرواستراتژی، از زمان ورود این شرکت به بازار رمز ارز در اوت ۲۰۲۰، حتی با وجود چالش‌های بازار نزولی در اوایل ۲۰۲۲،  به طور چشمگیری گسترش یافته است.
بر همین اساس، مایکرواستراتژی تحت رهبری مایکل سیلور با وجود کاهش درآمد و سود شرکت در چهارمین فصل، به افزایش دارایی‌های بیت کوینی خود ادامه داد و تنها در ژانویه، ۸۵۰ بیت کوین دیگر را با قیمت ۳۷.۲ میلیون دلار خریداری کرد.
این اقدام در حالی انجام شد که سهام مایکرواستراتژی (MSTR) پس از معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری بیت کوین  (ETF)، ۱۶ درصد کاهش یافت. سیلور در تاکید بر تعهد خود به بیت کوین، اعلام کرد حاضر است سهام MSTR  خود را برای خرید بیشتر BTC بفروشد. گرایش مایکرواستراتژی از اوراق قرضه و باندهای دولتی به بیت کوین، به دلیل پتانسیل برتر این ارز دیجیتال در بازگشت سرمایه بود.
سیلور به عنوان یک طرفدار صریح، بر توانایی بیت کوین در حفظ قدرت خرید در برابر تورم تاکید کرده است. دارایی‌های بیت کوینی مایکرواستراتژی به طور چشمگیری از مجموع دارایی‌های تمام 9 صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین که اخیراً راه‌اندازی شده‌اند، بیشتر است و نزدیک به 1 درصد کل بیت کوین‌های در گردش را شامل می‌شود.

ezgif-4-c369f40d11

پیش بینی قیمت بیت کوین

موقعیت بازار بیت کوین همچنان قوی باقی مانده و این رمز ارز با قیمت 51 هزار و 818 دلار معامله می‌شود، که افزایش اندک ۰.۰۸ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. این موضوع می‌تواند بازتابی از نگرش محتاطانه معامله‌گران بازار باشد. اکنون بیت کوین با ارزش بازاری بیش از ۱ تریلیون دلار، برتری خود را در فضای ارز دیجیتال تثبیت کرده است.

با نزدیک شدن عرضه در گردش بیت کوین به حداکثر خود، کمبود این دارایی، پتانسیل افزایش ارزش آن را برجسته می‌کند. تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین نشان می‌دهد، سطح مهم پیش روی این رمز ارز در 51 هزار و 409 دلار قرار گرفته است.
در سمت دیگر، سطوح مقاومت بیت کوین نیز در 53 هزار و 601 دلار، 55 هزار و 163 دلار و 56 هزار و 863 دلار، چالش‌های احتمالی برای حرکت صعودی قیمت باشند. به طور مشابه، قیمت‌های 50 هزار و 224 دلار، 48 هزار و 441 دلار و 46 هزار و 736 دلار سطوح حمایتی در برابر کاهش قیمت‌ها فراهم می‌کنند.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۶۴، به سمت شرایط اشباع خرید نزدیک می‌شود، که نشان‌دهنده نیاز به رویکرد احتیاطی توسط معامله‌گران است. چشم‌انداز مثبت شاخص متوسط میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) در 49 هزار و 020 دلار تقویت شده است که فشار خرید پایدار را نشان می‌دهد.
به طور خلاصه، روند بازار بیت کوین بالای نقطه چرخش 51 هزار و 410 دلار، اشاره به پتانسیل رشد مداوم این ارز دیجیتال دارد. انتظارات کوتاه‌مدت معامله‌گران به سمت آزمایش سطوح مقاومت بالاتر متمایل است، که نشان‌دهنده دیدگاه مثبت حاکم بر بازار است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین