تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : 26334

روزانه پاسخگویی 1600 تماس برقرار شده با سامانه 75013

۰
plusresetminus
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی دقیق به مشتریان الویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی 1600 تماس برقرار شده با سامانه 75013 هستیم.
روزانه پاسخگویی 1600 تماس برقرار شده با سامانه 75013
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی آتیه سازان حافظ، دکتر سید حامد حسینی کیا گفت:
سامانه 75013 در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان و شناخت بهتر نیازهای آنها از طریق تماسهای تلفنی ایجاد شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست ها، صورت گیرد.
وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایتمندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازار‌های رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ نماید.
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان معزز هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (75013)، تلاش می کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قرارداد های منعقد شده با بیمه شدگان محترم روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل نماید.
حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس های برقرار شده با سامانه 75013 ، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه گرفتن معرفینامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه گری و نحوه ثبت نام بیمه اکمل است.
وی تصریح کرد: الویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخوردهای آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است .
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه سازان حافظ با بیان اینکه معتقدم توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان گردد، ادامه داد: به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین