تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : 27107
دکتر شمسی‌نژاد خبر داد:

وثیقه فیزیکی تا پایان سال از فرآیندهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حذف می‌شود

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع کارکنان بانک در استان اردبیل با تأکید بر افزایش خدمات نوین و دیجیتال بانک، از حذف وثیقه فیزیکی تا پایان سال جاری خبر داد.
وثیقه فیزیکی تا پایان سال از فرآیندهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حذف می‌شود
به گزارش صدای بانک از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، به همراه دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و تحول، «علی قاسمی» سرپرست معاونت سرمایه انسانی و «مجید خسروی» سرپرست معاونت پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری به اردبیل از شعبه شهرستان نمین و شعب فلسطین و مصلی اردبیل بازدید کردند.
در این سفر همچنین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همایشی با حضور کارکنان مدیریت شعب استان اردبیل، با اشاره به گام‌های مهمی که این بانک در راستای توسعه خدمات خود برداشته، اظهار داشت: رویکرد اصلی بانک، ارائه خدمات نوین و دیجیتال به مشتریان و حذف وثیقه فیزیکی تا پایان سال جاری است.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در بانک، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید پوست‌اندازی کرده و از طریق ارائه خدمت از کانال‌های فیزیکی و دیجیتال، به مشتریان خود خدمت‌رسانی کند تا زمینه افزایش سهم بازار برای بانک فراهم شود.
شمسی‌نژاد با تأکید بر استفاده از فین‌تک‌ها برای رشد مشتریان، اظهار داشت: نمی‌توان در شعبه بانک نشست و منتظر حضور مشتری بود. رویکرد بانک استفاده از سامانه‌های مختلف فین‌تکی برای نفوذ به بازارهای جدید و ارتباط با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین بر ایجاد فرآیندهای جدید برای توسعه کسب‌وکار و ارائه خدمات ویژه به مشتریان تأکید کرد و گفت: این تغییرات باید با جدیت دنبال شود.
وی در ادامه به عملکرد استان اردبیل در زمینه برندینگ، تجهیز شعب و رعایت شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: این استان در این حوزه‌ها عملکرد مطلوبی داشته است.

کیوبانک: گامی در راستای اکوسیستم قرض‌الحسنه
دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این همایش، به تشریح فعالیت‌های بانک در سه برهه زمانی پرداخت و گفت: این بانک برهه زمانی ایجاد و تثبیت را سپری کرده و اکنون در برهه پیشتازی است، به‌طوری ‌که مدل‌های ارائه شده از سوی این بانک توسط سایر بانک‌ها پیاده‌سازی می‌شود.
 وی برهه سوم فعالیت این بانک را ایجاد اکوسیستم قرض‌الحسنه عنوان کرد و گفت: هدف این طرح، ارائه خدمات قرض‌الحسنه در همه عرصه‌های زندگی مردم و ارتقای سطح رفاه آن‌ها است.
معاون برنامه‌ریزی و تحول بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر ضرورت ملموس کردن مزایای قرض‌الحسنه برای مردم، گفت: می‌خواهیم اقشار مختلف مردم طعم شیرین قرض‌الحسنه را بچشند و این نوع تسهیلات را به‌عنوان یک راهکار مناسب برای حل مشکلات مالی مردم معرفی کنیم.
قرائی‌پور به راه‌اندازی کیوبانک به عنوان گامی در راستای ایجاد اکوسیستم قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: این پلتفرم دیجیتال، امکان دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات قرض‌الحسنه را فراهم می‌کند.

شناسایی بازارهای جدید و توسعه خدمات نوین
«امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل نیز در این مراسم به افزایش سهم منابع بانک در این استان به ۱۰ درصد از سهم بازار و دستیابی به ۵۱ هزار میلیارد ریال منابع اشاره کرد و اظهار داشت: این دستاورد نشان‌دهنده تلاش و تعهد کارکنان در جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات باکیفیت به آن‌هاست.
وی افزود: شناسایی بازارهای جدید از طریق ارتباط با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف از اولویت‌های بانک در استان اردبیل است.
فرجی آذر با اشاره به همکاری با انجمن جایگاه‌داران سوخت کشور، اتحادیه کامیون‌داران، لاستیک‌فروشان و سایر گروه‌های صنفی، گفت: توانسته‌ایم با ارائه تسهیلات و خدمات به این گروه‌ها، نام بانک را در بین مردم و نهادهای دولتی استان مطرح کرده و ارزش و جایگاه این نوع تسهیلات را به نمایش بگذاریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین