تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : 27192
دکتر شمسی‌نژاد خبر داد:

وثیقه فیزیکی تا پایان سال از فرآیندهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حذف می‌شود

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع کارکنان بانک در استان اردبیل با تأکید بر افزایش خدمات نوین و دیجیتال بانک، از حذف وثیقه فیزیکی تا پایان سال جاری خبر داد.
وثیقه فیزیکی تا پایان سال از فرآیندهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حذف می‌شود
به گزارش صدای بانک از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، به همراه دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و تحول، دکتر «علی قاسمی» سرپرست معاونت سرمایه انسانی و «مجید خسروی» سرپرست معاونت پشتیبانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفری به اردبیل از شعبه شهرستان نمین و شعب فلسطین و مصلی اردبیل بازدید کردند.
در این سفر همچنین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در همایشی با حضور کارکنان مدیریت شعب استان اردبیل، با اشاره به گام‌های مهمی که این بانک در راستای توسعه خدمات خود برداشته، اظهار داشت: رویکرد اصلی بانک، ارائه خدمات نوین و دیجیتال به مشتریان و حذف وثیقه فیزیکی تا پایان سال جاری است.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در بانک، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید پوست‌اندازی کرده و از طریق ارائه خدمت از کانال‌های فیزیکی و دیجیتال، به مشتریان خود خدمت‌رسانی کند تا زمینه افزایش سهم بازار برای بانک فراهم شود.
شمسی‌نژاد با اشاره به تغییر نقش شعب بانکی در آینده،‌ گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز با توسعه روزافزون خدمات نوین و دیجیتال خود و ارائه خدمات بر بسترهای جدید، به این سمت حرکت می‌کند که در آینده شعب بانک به ارائه خدمات کیفی بپردازند و نقش دریافت مشاوره در شعب پررنگ شود.
وی با تأکید بر استفاده از فین‌تک‌ها برای رشد مشتریان، اظهار داشت: نمی‌توان در شعبه بانک نشست و منتظر حضور مشتری بود. رویکرد بانک استفاده از سامانه‌های مختلف فین‌تکی برای نفوذ به بازارهای جدید و ارتباط با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین بر ایجاد فرآیندهای جدید برای توسعه کسب‌وکار و ارائه خدمات ویژه به مشتریان تأکید کرد و گفت: این تغییرات باید با جدیت دنبال شود.
شمسی‌نژاد در ادامه به عملکرد استان اردبیل در زمینه برندینگ، تجهیز شعب و رعایت شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در این حوزه‌ها عملکرد مطلوبی داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین