تاریخ انتشارشنبه ۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : 27255

درآمدهای بیمه‌ای کار آفرین ۴۰ درصد رشد کرد

۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، توسعه محصول، کمی و کیفی سازمان های فروش و نظارت و کنترل بر ارزیابی و انتخاب ریسک را ازجمله مهمترین محورهای فعالیت این شرکت برای سال ۱۴٠۳ برشمرد.
درآمدهای بیمه‌ای کار آفرین ۴۰ درصد رشد کرد
به گزارش صدای بانک از چابک آنلاین، محمد حیدری در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه کارآفرین که صبح روز پنجشنبه 31 خردادماه با حضور بیش از ۸٠ درصد سهامداران این شرکت برگزار شد، گفت: درآمدهای بیمه ای این شرکت در سال گذشته به رقم ۴.۳۲۶ میلیارد تومان رسید که رشدی ۴٠ درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱ داشت.
وی با تاکید براهمیت رشد پرتفوی شرکت بیمه با رعایت توازن،گفت: در سال گذشته ۴۸ درصد سبد پرتفوی شرکت بیمه کارآفرین مربوط به بیمه های زندگی بود و رشته بیمه درمان و انرژی نیز به ترتیب سهمی ۱۳ و ۸ درصدی در سبد پرتفوی این شرکت داشت.

مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین اظهار داشت: حق بیمه تولیدی این شرکت در سال گذشته با رشدی ۴۴ درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱، به رقمی بالغ بر ۵/۲ همت رسید.
حیدری، ادامه داد: شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته ۶۱.۴۲۸ فقره بیمه نامه را از مسیر آنلاین به فروش رساند و آینده این مسیر موفقیت شرکت را تضمین می کند.وی، بیمه زندگی را محصولی محوری در شرکت بیمه کارآفرین عنوان کرد و در خصوص سود مشارکت در منافع بیمه گذاران این بخش گفت: سود مشارکت در منافع شرکت بیمه کارآفرین برای سال گذشته مبلغ ۶۹۶ میلیارد تومان بود که علاوه بر مبلغ تضمین شده به بیمه گذاران تعلق می گیرد.مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، با بیان اینکه، درآمدهای سرمایه گذاری این شرکت در سال گذشته رشدی ۸ درصدی داشته است، گفت: سودخالص شرکت بیمه کارآفرین در سال ۱۴٠۲ پس از کسر مالیات به رقمی معادل ۶۲۶ تومان رسید که رشدی ۱۴ درصدی نسبت به سال ۱۴٠۱ داشت.حیدری، نسبت خسارت شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته را ۵۲ درصد اعلام کرد و افزود: این درحالی است که میانگین نسبت خسارت صنعت بیمه کشوربرای سال گذشته ۵۸ درصد است.
وی، بالاترین میزان ضریب خسارت شرکت بیمه کارآفرین در سال گذشته را مربوط به رشته بیمه باربری با ۱۲۶ درصد دانست و توضیح داد: بالا رفتن ضریب خسارت شرکت در این رشته ناشی از یک حادثه خاص بود که با توجه به تهیه پوشش های اتکایی مناسب باری برای این شرکت نداشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین