تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : 27829

کمک به مدیریت منابع پایه با حمایت 43000 میلیاردی بانک کشاورزی برای توسعه کشت و کار گلخانه‌ای

۰
plusresetminus
بانک کشاورزی از ابتدای سال 1402 تا بحال نزدیک به 43 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد و توسعه تاسیسات کشت گلخانه‌ای پرداخت کرده است.
کمک به مدیریت منابع پایه با حمایت 43000 میلیاردی بانک کشاورزی برای توسعه کشت و کار گلخانه‌ای
به گزارش صدای بانک، با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود بارش های سالانه، تسهیلاتی که تاکنون توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است نقش مثبت قابل توجهی در مدیریت پایدار منابع آب و خاک و تحقق یافتن کشاورزی پایدار و ایجاد امنیت غذایی کشور  داشته است.
همچنین این تسهیلات سبب افزایش اشتغالزایی و رفع بحران بیکاری جوانان و توسعه پایدار در میهن پهناور اسلامی ما شده است.
هدف از پرداخت این تسهیلات احداث و توسعه بیشتر واحدهای گلخانه‌ای برای کشت و کار بیشتر و اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی برای صرفه جویی بیشتر آب و همچنین ماندگاری هر چه بیشتر آب مجازی در تولید محصولات می باشد.
شایان ذکر است که از دیگر اهداف ایجاد تسهیلات بانک کشاورزی، افزایش بهره‌وری از زمین های قابل کشت، حفظ منابع پایه (آب و خاک)، کنترل بهتر و مدیریت صحیح شرایط اقلیمی، ارتقای سطح بهره‌وری، رونق هر چه بیشتر تولید و موفقیت روز افزون در بازار رقابتی محصولات کشاورزی بوده است.
شعب بانک کشاورزی در سرتاسر کشور، در چهار ماهه  نخست سال 1403 نزدیک به 43 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب بیش از 7 هزار فقره تسهیلات جهت حمایت از توسعه و پیشرفت کشت‌های گلخانه‌ای در کشور مصوب و به متقاضیان پرداخت نموده است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین