تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : 28020

اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به حساب‌های وکالتی بانک سرمایه در طرح ثبت‌نام محصولات ایران خودرو

۰
plusresetminus
مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام محصولات ایران خودرو، حساب‌های خود را صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان (یعنی ۱۰۰ میلیون تومان کمتر از مبلغ اعلام‌شده از سوی آن شرکت) وکالتی نمایند.
اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به حساب‌های وکالتی بانک سرمایه در طرح ثبت‌نام محصولات ایران خودرو
به گزارش صدای بانک از روابط‌ عمومی بانک سرمایه، این بانک در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو، با اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی، مشتریان ارجمند را قادر می‌سازد تا صرفاً با پرداخت ۱۳۰ میلیون تومان حساب‌های خود را وکالتی نمایند.

لذا مشتریان گرامی به منظور استفاده از این اعتبار می توانند تا روز دوشنبه مورخ 29 مرداد 1403 با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری تا ساعت 24 آن روز با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/web_directory/4210.html حساب خود را صرفاً با رعایت حداقل مانده حساب، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال معادل ۱۳۰ میلیون تومان وکالتی نمایند.

گفتنی است مشتریانی که به صورت غیرحضوری نسبت به وکالتی نمودن حساب خود اقدام نمایند، امکان استفاده از مبلغ اعتبار یک میلیارد ریالی را دارا می باشند.

لازم به ذکر است همکاران بانک سرمایه در تمامی شعب آمادگی دارند تا مشتریان ارجمند را در انجام عملیات غیرحضوری مذکور یاری رسانند.

شایان ذکر است مشتریان محترم 48 ساعت پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید محصولات ایران خودرو از تاریخ 24 مرداد 1403 تا روز جمعه مورخ 2 شهریور 1403 به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس ikcosales.ir مراجعه نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین