تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : 28260

آخرین مهلت ثبت‌نام فناوران ایرانی غیرمقیم در رویداد «کانکت فروم»

۰
plusresetminus
سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، سومین رویداد کانکت فروم را برگزار می‌کند.
آخرین مهلت ثبت‌نام فناوران ایرانی غیرمقیم در رویداد «کانکت فروم»
به گزارش صدای بانک از خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی و با هدف توسعه تعامل و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی غیر مقیم، سومین رویداد «کانکت فروم» همزمان با نمایشگاه ایران پلاست برگزار خواهد شد.
این رویداد با هدف آشنایی متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور (متخصصان برنامه کانکت پلاس) با صنایع فعال کشور در حوزه پلاستیک، پتروشیمی و سایر حوزه‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه‌ها و همچنین شبکه‌‎سازی میان متخصصان و فناوران با صاحبان صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.
در این رویداد فناورانه، سلسله نشست‌های تخصصی با هدف شبکه‌سازی میان متخصصان و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد و صاحبان صنایع به بیان چالش‌ها و فرصت‌های همکاری خواهند پرداخت.
در ادامه این رویداد، متخصصان فناور و ایرانی غیر مقیم، ضمن بازدید از دستاوردهای فناورانه متخصصان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) و بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه ایران پلاست زمینه را برای تعامل با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پیدا خواهند کرد.
این رویداد سه‌شنبه، ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ در محل خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد به لینک https://evnd.co/U۲amG مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۱۹ شهریورماه است. ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین