تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : 28675

کیف پول الکترونیکی نوینکست، ابزار مالی قدرتمند بانک کشاورزی

۰
plusresetminus
نوینکست ابزار مالی جدید و قدرتمند بانک کشاورزی است که در زمینه تبادلات مالی کاربرد دارد. این ابزار مالی برای شرکت های پخش و توزیع بسیار مناسب است و می تواند جایگزین کارتخوان، چک و سایر ابزارهای بانکی شود.
کیف پول الکترونیکی نوینکست، ابزار مالی قدرتمند بانک کشاورزی
به گزارش صدای بانک، مشتریان بانک کشاورزی می توانند بواسطه ایجاد این کیف پول الکترونیکی با ورود در سامانه نوینکست از قابلیت امن و دیجیتال برای جابجایی، مدیریت و گردش منابع مالی خود استفاده کنند.
خدمات مالی این سامانه عبارتند از:
جیب نقدی
جیب اعتبار مستقیم
جیب BNPL
جیب سکه مجازی مانا
این خدمات تا حد زیادی عملیات بانکی شما را تسریع و تسهیل می کند.
کیف پول نوینکست آمادگی دارد با ارائه api  های بانکداری باز خود، با پذیرندگان و سایر فعالان فین تکی تعامل داشته باشد.
شرکت های توزیع می توانند با پیاده سازی کیف پول نوینکست در سامانه های ثبت سفارش، وجوه فاکتورها را از بستر کیف پول برداشت کنند. در واقع فروشگاه های خرد، ابتدا کیف پول خود را شارژ و بعد از دریافت محصولات هزینه فاکتورها را به صورت الکترونیکی پرداخت می نمایند و بدین ترتیب عملیات مالی شبکه توزیع و پخش از فروشگاه های خرد تا شرکت های توزیع توسط سامانه نوینکست مدیریت می شود.
استفاده از نوینکست موجب کاهش هزینه بار تراکنش های ریزمقدار در شبکه بانکی، افزایش سرعت معامله تجاری، اشتراک گذاری ابزار پرداخت بین اعضای زیست بوم اقتصاد دیجیتال کشور و در مجموع افزایش رضایتمندی و تجربه مشتری از فضای پلتفرم می گردد. 
به زودی نسخه موبایل اپلیکیشن نوینکست، دسترسی در سوپر اپلیکیشن باران، دستگاه‌های کارتخوان، سندباکس و نیز هم‌پیمانی با سایر کیف پول‌ها و پلتفرم‌ها در اختیار مشتریان محترم بانک کشاورزی قرار خواهد گرفت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین