تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : 28830
تقدیر معاون سازمان امور سینمایی کشور و مدیرکل ارشاد استان تهران از دکتر اله‌یاری

‍ گام‌های متعهدانه شهردار رباط‌کریم در مسیر ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی و حمایت از توسعه فعالیت‌های هنری

۰
plusresetminus
معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با ارسال تقدیرنامه‌ای از اقدامات و تلاش‌های دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم تقدیر و تجلیل کردند.
‍ گام‌های متعهدانه شهردار رباط‌کریم در مسیر ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی و حمایت از توسعه فعالیت‌های هنری
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قادر آشتا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور و علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با ارسال تقدیرنامه‌ای از اقدامات و تلاش‌های دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در راستای میزبانی شایسته سومین جشن مهر سینمای ایران، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و حمایت دغدغه‌مندانه از برنامه‌های هنری تقدیر و تجلیل کردند.

در تقدیر نامه معاون سازمان امور سینمایی آمده است که سومین جشن مهر سینمای ایران با تکیه بر ایمان و همیاری شما مدیران شایسته و لطف الهی، همچون جوانه‌ای سبز از دل خاک سر برآورد تا بار دیگر نوری باشد بر پرده نقره‌ای سینما و سرودی برای نشاط و سرسبزی و زندگی.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری استان تهران که نشان از وفاق و داشتن حس مسئولیت برای اعتلای فرهنگ کشور است، حمایت‌های دکتر اله‌یاری از توسعه زیرساخت‌های سینمایی و همراهی با هنرمندان جهان توسعه فعالیت‌های هنری را موجب شادمانی و نشاط مردم منطقه دانسته است.





 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین