کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

احتمال کاهش دما و بارش برف در ۵ استان

آماده‌باش هلال‌احمر

29 مهر 1403 ساعت 14:49

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات، از آماده‌باش امدادگران در پنج استان کشور خبر داد.


به گزارش صدای بانک از ایرنا به نقل از جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی روز یکشنبه با اشاره به هشدار هواشناسی، اظهار داشت: طبق هشدار سطح نارنجی هواشناسی، امروز یکشنبه ۲۹ مهر در استان‌های مازندران، نیمه شرقی گیلان، ارتفاعات و دامنه گلستان، روز دوشنبه ۳۰ مهر در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال شرق آذربایجان شرقی و در روز سه‌شنبه یکم آبان در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و نیمه شرقی آذربایجان شرقی، رگبار باران، رعد و برق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید، بارش برف در نواحی سردسیر و ارتفاعات و بروز پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس، امدادگران و نجاتگران در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل و آذربایجان شرقی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هموطنان خواست به هشدارهای هواشناسی، راهداری‌ها و نهادهای امدادی توجه کنند و از تردد در ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
براساس این گزارش، هم‌وطنان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، به صورت شبانه‌روز تماس بگیرند.


کد مطلب: 28854

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/28854/احتمال-کاهش-دما-بارش-برف-۵-استان

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com