تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : 28869

کارآفرین مجوز افزایش سرمایه گرفت

۰
plusresetminus
بانک کارآفرین از سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه اولیه خود را دریافت کرد.
کارآفرین مجوز افزایش سرمایه گرفت
به گزارش صدای بانک از روبط عمومی بانک کارآفرین، با برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک کارآفرین و موافقت سهامداران با افزایش ۲۰ درصدی سرمایه بانک، سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه این بانک موافقت کرد.
این افزایش سرمایه که از محل اندوخته و سود انباشته بانک انجام خواهد شد، سرمایه اولیه بانک کارآفرین را به بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش خواهد داد.
بر اساس این گزارش پیش از این و در مجمع عادی سالیانه ۱۴۰۲ بانک کارآفرین، نیز موضوع افزایش سرمایه به تائید سهامداران رسید و سرمایه اولیه بانک کارآفرین از ۴۶هزار میلیارد ریال به ۵۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش یافت، امری که  بانک کارآفرین را به لحاظ حجم سرمایه اولیه؛ در جمع چهار بانک خصوصی نخست قرار داد.
همچنین بر اساس گزارش کدال، "وکار" با دریافت مجوز افزایش سرمایه جدید، سرمایه فعلی خود را از ۵هزار به ۶ هزار میلیارد تومان می‌رساند. ۷۱۳.۵ میلیارد تومان از افزایش سرمایه این بانک بورسی از محل اندوخته‌ها و ۲۸۶.۴ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای استفاده از معافیت مالیاتی و الزام انتقال سود تسعیر ارز به منظور افزایش توانایی و ظرفیت بانک در اعطای تسهیلات صرف می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین