تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : 28088

ارمنستان مقصد گردشگری محبوب ایرانیان

۰
plusresetminus
ارمنستان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است، کشور دوست و همسایه که سفر به آن به صورت زمینی و یا هوایی امکانپذیر می باشد ارمنستان با توجه به نزدیکی مسافت، عدم نیاز به ویزا و هزینه‌های ارزان سفر یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها است
ارمنستان مقصد گردشگری محبوب ایرانیان
 ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران محسوب می شود. این کشور از سمت جنوب با ایران مرز مشترک دارد و به همین دلیل سفر به آن به صورت زمینی نیز امکان پذیر خواهد بود. کشور ارمنستان از غرب با ترکیه، از شرق با آذربایجان و از شمال با گرجستان همسایه است.
ارمنستان حدود ۳٬۰۱۸٬۸۵۴ نفر جمعیت دارد و جزو اولین کشورهایی است که در سده ۴ میلادی، مسیحیت را به عنوان دین رسمی پذیرفت. بعد از ایروان، گیومری و وانادزور بزرگترین شهرهای جمهوری ارمنستان محسوب می‌شوند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، بد نیست بدانید که
سفر به ارمنستان در تابستان با هوای گرم و میوه های متنوعِ رسیده، پیشنهاد خوشمزه ای است. در این فصل غذاهای زیادی با انواع میوه ها پخته می شود که چشیدن آنها تجربه خوبی برای شما خواهد بود. اگر دوست دارید که در جشنواره آب ارمنستان نیز شرکت داشته باشید، تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید.

مهمترین جاهای دیدنی
ارمنستان

در سفر به ارمنستان، به احتمال خیلی زیاد، سفر شما از ایروان، پایتخت این کشور آغاز شده است. پس باید از قبل برنامه بازدید از جاذبه های گردشگری ارمنستان را در برنامه خود قرار دهید. مهمترین جاذبه هایی که در ایروان باید ببینید، در ادامه معرفی شده اند:
کلیسای جامع سنت گرگوری میدان جمهوری ارمنستان میدان آزادی ارمنستان


هزینه سفر به ارمنستان چقدر است؟

این یک سوال کلی است و نمی‌توان پاسخ دقیقی به آن داد، زیرا همه چیز به شما و سبک سفرتان بستگی دارد. این که بخواهید اقتصادی سفر کنید یا یک ماجراجویی تجملاتی در پیش داشته باشید. اما به طور کلی هزینه های سفر به ارمنستان شامل چند مورد است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:
  • هزینه خرید بلیط هواپیما 
    هزینه رزرو هتل و اقامتگاه
    هزینه عوارض خروج از کشور
    هزینه بازدید از جاذبه های گردشگری برای پرداخت ورودیه ها
    هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی
    هزینه راهنمای محلی (درصورت نیاز)
    هزینه غذا و خرید خوراکی
    هزینه خریدهای شخصی و خرید سوغاتی و غیره.
هر یکی از این مواردی که در قسمت های قبلی به آن اشاره کردیم، بسته به سبک سفر شما، هزینه های متفاوتی برای شما به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن باید مقداری وجه نقد نیز با خود به همراه داشته باشید که بهتر است از قبل در ایران پول مورد نیاز خود را تبدیل کنید و یا در فرودگاه ایروان به یک صرافی مراجعه کنید.
حهت مشاوره و رزرو تور گروهی شاد زمینی و یا هوایی  ارمنستان میتوانید با شماره 02144683128 آزانس پارسینه گشت تماس بگیرید.
https://www.instagram.com/parsineh_gasht?igsh=cTRkN3kwazE4dmp2
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین