تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : 2376

بخشIT فقط بخشی از بانکداری دیجیتال را تشکیل می دهد

۰
plusresetminus
مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارائی گفت: محور اصلی بانکداری دیجیتال تمرکز بر تجربه مشتری و ارائه راه کارهایی شخصی برای برطرف کردن نیاز های مشتریان است.
مراد پور
مراد پور
به گزارش "صدای بانک" ،  مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارائی گفت:بانک ها موظف هستند طی 4 ماه آینده نقشه راه اجرای بانکداری دیجیتال را در اختیار وزارت اقتصاد قرار دهند. 

 مراد پور در آئین رونمایی از نخستین دوره آموزش کاربردی (DBA) بانکداری دیجیتال در دانشگاه تربیت مدرس افزود:  اجرای بانکداری دیجیتال در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفته است. بانکداری دیجیتال تمامی لایه های ساختار یک بانک را در برمی گیرد. بخش آی تی، فقط بخشی از بانکداری دیجیتال را تشکیل می دهد و مهمتر از آن فرایند سازی بانک ها است. 

وی تصریح کرد: محور اصلی بانکداری دیجیتال تمرکز بر تجربه مشتری و ارائه راه کارهایی شخصی برای برطرف کردن نیاز های مشتریان است.مرکز فابل از دل نظام بانکی ایجاد شده است و من بسیار به آن امیدوارم. 

گفتنی است نخستین دوره آموزش کاربردی (DBA) بانکداری دیجیتال در دانشگاه تربیت مدرس با حضور مقامات دانشگاهی و صنعت بانکداری و پرداخت امروز رسما رونمایی شد.







 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین